معرفی کسب و کار

نحوه‌ی معرفی کسب‌و‌کار

 

هدف نیازها و دغدغه‌های مشتریان است

خیلی از کسب و کارها ممکن است با نیازهای و دغدغه های کسب و کارشان آشنا نباشند (بخوانید: اشتباهات رایج در کسب و کار های اینترنتی)و یا فکر میکنند که میدانند چه نیاز هایی دارند ولی در واقع نمیدانند دقیقا چه میخواهند و چه چیزهایی واقعا برایشان مفید هستند. اولین گام این است که نیازها و دغدغه های هر کسب و کار شناخته شود و با توجه به نیازهایشان برایشان راهکار تعریف کرد.برای اینکه نیازها و دغدغه های آن ها به خوبی شناسایی شود پارامتر های مختلف را بررسی میکنند. مشتریانشان به خوبی رصدکنند، رقبایشان را پایش کنند، تکنولوژی های بروز را با توجه به کسب و کارشان پایش کنند و … تا بتوانند بهترین استراتژی برای آن انتخاب کنند.

شفاف سازی در مورد ارائه‌ی خدمات و محصولات

اهداف و ارزش های کسب و کارتان را خیلی ساده، شفاف سازی کنید. سعی کنید همیشه درهر مرحله از ارتباط با مشتری کاملا شفاف و صریح باشید در فروشگاه های اینترنتی باید همه ی اطلاعات محصولات و مشخصات کسب و کار ها به طور واضح مشخص شده باشد و مشتریان از لحظه اول انتخاب محصول تا نهایی شدن سفارش شمارا در کنارش حس کند تا مشتریان اعتماد و اطمینان کامل نسبت به صفحه شما داشته باشند.

تبلیغات

کسب و کارها میتوانند پیام هایشان را به صورت هوشمندانه در غالب تبلیغات بیان میکنند. قطعاً شما می‌دانید که مردم تمایل زیادی به خواندن متن از خود نشان نمی‌دهند و ترجیح می دهند محصولات یا خدمات مورد تبلیغ را با تصویر ویا دیدئو مشاهده کنند. پس سعی کنید از نوشتن متن‌های طولانی که سبب بی حوصله گی می‌شود بپرهیزید و با تصاویر مطالب ارزشمند خود را به مشتری منتقل کنید.

 

کمپین های تبلیغاتی

فعالیت های چندجانبه ای که برای آگاه سازی کاربر از یک مفهوم و پیام انجام می‌شود کمپین های تبلیغاتی در دل کمپین های بازاریابی وجود دارند. در واقع باید یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کارتان داشته باشید تا کمپین موفقی داشته باشید. کمپینی موفق است که یک ارزیابی دقیق از بازار هدف خود داشته باشد

 

استفاده از کلمات کلیدی

برای معرفی کسب و کار خود از لغات کلیدی که میتواند شمارا به بهترین نحو به مشتریتان معرفی کند استفاده کنید. از لغاتی استفاده کنید که شمارا به طور اختصاصی به یاد مشتری بیاورد و معرف برند شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست